Praca w nowodworskiej Policji

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Zastępca Komendanta Komisariatu Policji w Nasielsku

1. O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:
1) pełniący służbę w Policji;
2) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami § 3 - 5, 6 pkt 2, § 7 oraz tabeli 2 wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na innych stanowiskach służbowych rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 roku w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 roku, Nr 123, poz. 857 ze zmianami),
3) pożądane jest również:
a) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”,
b) doświadczenie na stanowiskach kierowniczych.
2. Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku (wynikający z karty opisu stanowiska pracy) to:
1) wykonywanie określonych w odrębnych przepisach uprawnień i obowiązków przełożonego w stosunku do podległych policjantów i pracowników,
2) wspomaganie działań Komendanta komisariatu Policji,
3) współudział i nadzór nad opracowywaniem planów taktycznych i operacyjnych Komisariatu,
4) planowanie pracy służby prewencyjnej oraz nadzór nad jej funkcjonowaniem w Komisariacie,
5) wyznaczanie zadań do realizacji przez komórki organizacyjne prewencyjneKomisariatu oraz egzekwowanie ich wykonania,
6) koordynacja współpracy służby prewencyjnej z innymi służbami w Komisariacie, Wydziałem Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Nowym Dworze Mazowieckim, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji, prokuraturą, sądami, samorządem, instytucjami pozarządowymi i instytucjami kontrolnymi,
7) nadzór nad przestrzeganiem przez podległych policjantów i pracowników obowiązujących przepisów i procedur.
Odpowiedzialność za doskonalenie umiejętności zawodowych podległych funkcjonariuszy w zakresie praktycznego rozwiązywania problemów wyłaniających się z prowadzonych postępowań przygotowawczych lub innych zleconych czynności procesowych, poprzez prowadzenie szkoleń w ramach doskonalenia zawodowego.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole ds. Kadr i Szkolenia KPP Nowy Dwór Mazowiecki, tel. (022) 60-44-290 lub 60-44-291.

 

Metryczka

Data publikacji : 22.05.2009
Data modyfikacji : 01.07.2009
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Nowym Dworze Mazowieckim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Małgorzata Dylewska
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Jurkiewicz
Osoba modyfikująca informację:
Iwona Jurkiewicz
do góry